.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی مجدد انتخابات دور دوم گرگان و آق‌قلا

به گفته رئیس ستاد انتخابات گلستان، بازرسان انتخاباتی برای بررسی مجدد انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا به استان می‌آیند.

فتح‌الله نوری که با ایرنا سخن می‌گفت افزود: پس از برگزاری انتخابات دور دوم ، عبدالناصر ایزدی توانست آرای لازم را به‌دست بیاورد. اما از آنجایی که صلاحیت و صحت انتخابات باید توسط شورای نگهبان تایید شود این شورا تاکنون اظهارنظری در این خصوص نکرده است.

وی گفت: دیگر کاندیدای این حوزه انتخابیه شکایتی را به شورای نگهبان ارائه و شورای مذکور نیز بازرسانی را برای پیگیری این شکایتها به استان فرستاد. آنان هم گزارشی در این خصوص به شورای نگهبان داده اما هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: همچنین ایزدی اعتراضاتی را نسبت به انتخابات و پیگیری موارد داشته و از این رو شورای نگهبان افرادی را مجددا به استان می‌فرستد تا کار بررسی انتخابات و صحت آن را تایید نماید.

نوری خاطرنشان کرد: بازرسان مجدد گزارش خود را به شورای نگهبان ارائه و آنان نیز پس از بررسی لازم نظر نهایی را در خصوص دومین نماینده گرگان و آق‌قلا ارائه خواهند کرد.

ایزدی ،جوان ترکمن که دانش‌آموخته رشته پزشکی در اوکراین است، در مرحله دوم انتخابات با دکتر ناصری رقابت کرد و علاوه بر جذب آرای هم‌قومیهای ترکمن مورد اقبال فارسهای گرگانی نیز قرار گرفت.

بسیاری ،وفاق اکثر رای‌دهندگان گرگانی و ترکمن بر روی دکتر ایزدی جوان را طلیعه‌ای از دوستی دو قوم فارس و ترکمن این دیار میدانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.